Te koszulki powstały z plastiku zebranego na alpejskich szlakach

Część zysków z nowej kolekcji The North Face zostanie przekazana na rzecz organizacji zajmujących się ochroną środowiska.

Publikacja: 22.07.2020 07:52

Fot: The North Face

Fot: The North Face

Foto: Fot: The North Face

Marka The North Face od wielu lat angażuje się w nagłaśnianie problemów ekologicznych w różnych regionach świata oraz wspieranie inicjatyw, które pomagają w zachowaniu bioróżnorodności i środowiskowej równowagi.

W maju, z okazji obchodów Światowego Dnia Ziemi, firma ogłosiła powstanie upcyklingowej linii Remade. Początki linii wiążą się z organizowanymi od 2018 specjalnymi warsztatami, Renewed Design Residency, w ramach których projektanci marki opracowują pomysły na ekologiczną cyrkulację i odnawianie ubrań marki.

Również w 2018 roku The North Face zaprezentowała pierwszą przygotowaną z National Geographic kolekcję kapsułową, wykorzystującą plastikowe butelki wyrzucone w amerykańskich parkach narodowych.

W nowym wcieleniu „Bottle Source” marka sięgnęła po plastik znaleziony w Alpach. Do produkcji nowej kolekcji wykorzystano 18 ton jednorazowych butelek. 1 euro z każdego Recover Tee zostanie przekazane organizacji Summit Foundation, zajmującej się nagłaśnianiem zagrożenia alpejskich szczytów i ich sprzątaniem.

Kolekcja t-shirtów i longsleeve’ów dostępna jest w internetowym sklepie The North Face i wybranych sklepach stacjonarnych. Ceny zaczynają się od ok. 147 zł, za najdroższą koszulkę zapłacimy ok. 196 zł.

Marka The North Face od wielu lat angażuje się w nagłaśnianie problemów ekologicznych w różnych regionach świata oraz wspieranie inicjatyw, które pomagają w zachowaniu bioróżnorodności i środowiskowej równowagi.

W maju, z okazji obchodów Światowego Dnia Ziemi, firma ogłosiła powstanie upcyklingowej linii Remade. Początki linii wiążą się z organizowanymi od 2018 specjalnymi warsztatami, Renewed Design Residency, w ramach których projektanci marki opracowują pomysły na ekologiczną cyrkulację i odnawianie ubrań marki.

Moda
Kiedyś wszystko zamieniali w złoto. Dlaczego słynna marka przestała się podobać?
Moda
Cel: należeć do elitarnego klubu. Oto nowy symbol statusu dla generacji Z
Moda
Zara otwiera swój największy sklep na świecie. Nadciąga era megabutików
Moda
Majtki zamiast sukni. Generacja Z wkracza na salony, a wraz z nią – nowe trendy
Materiał Promocyjny
SSC/GBS Leadership Program 2023
Moda
Kłopoty Zary. Nowe zabezpieczenia ubrań w sklepach przegrywają ze złodziejami
Moda
Quiet luxury w Warszawie. Kolekcja Deni Cler Milano na jesień i zimę 2023