Te koszulki powstały z plastiku zebranego na alpejskich szlakach

Część zysków z nowej kolekcji The North Face zostanie przekazana na rzecz organizacji zajmujących się ochroną środowiska.

Publikacja: 22.07.2020 07:52

Fot: The North Face

Fot: The North Face

Foto: Fot: The North Face

Marka The North Face od wielu lat angażuje się w nagłaśnianie problemów ekologicznych w różnych regionach świata oraz wspieranie inicjatyw, które pomagają w zachowaniu bioróżnorodności i środowiskowej równowagi.

W maju, z okazji obchodów Światowego Dnia Ziemi, firma ogłosiła powstanie upcyklingowej linii Remade. Początki linii wiążą się z organizowanymi od 2018 specjalnymi warsztatami, Renewed Design Residency, w ramach których projektanci marki opracowują pomysły na ekologiczną cyrkulację i odnawianie ubrań marki.

Również w 2018 roku The North Face zaprezentowała pierwszą przygotowaną z National Geographic kolekcję kapsułową, wykorzystującą plastikowe butelki wyrzucone w amerykańskich parkach narodowych.

W nowym wcieleniu „Bottle Source” marka sięgnęła po plastik znaleziony w Alpach. Do produkcji nowej kolekcji wykorzystano 18 ton jednorazowych butelek. 1 euro z każdego Recover Tee zostanie przekazane organizacji Summit Foundation, zajmującej się nagłaśnianiem zagrożenia alpejskich szczytów i ich sprzątaniem.

Kolekcja t-shirtów i longsleeve’ów dostępna jest w internetowym sklepie The North Face i wybranych sklepach stacjonarnych. Ceny zaczynają się od ok. 147 zł, za najdroższą koszulkę zapłacimy ok. 196 zł.

Marka The North Face od wielu lat angażuje się w nagłaśnianie problemów ekologicznych w różnych regionach świata oraz wspieranie inicjatyw, które pomagają w zachowaniu bioróżnorodności i środowiskowej równowagi.

W maju, z okazji obchodów Światowego Dnia Ziemi, firma ogłosiła powstanie upcyklingowej linii Remade. Początki linii wiążą się z organizowanymi od 2018 specjalnymi warsztatami, Renewed Design Residency, w ramach których projektanci marki opracowują pomysły na ekologiczną cyrkulację i odnawianie ubrań marki.

Moda
Kolekcja Recman wiosna-lato 2025. Klucz do nowoczesnego męskiego stylu
Moda
Sukces rywala Zary. Rekordowe inwestycje. „Jesteśmy silniejsi niż kiedykolwiek”
Moda
Chiński gigant rynku dóbr luksusowych w opałach. Straty i „strategiczna zmiana”
Moda
Polska projektantka tworzy kolekcję dla H&M. Pierwsza taka współpraca w historii
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Moda
Adidas zamyka projekt, który mógł pociągnąć go na dno. „Wszystko sprzedaliśmy”