Te koszulki powstały z plastiku zebranego na alpejskich szlakach

Część zysków z nowej kolekcji The North Face zostanie przekazana na rzecz organizacji zajmujących się ochroną środowiska.

Publikacja: 22.07.2020 07:52

Fot: The North Face

Fot: The North Face

Foto: Fot: The North Face

Marka The North Face od wielu lat angażuje się w nagłaśnianie problemów ekologicznych w różnych regionach świata oraz wspieranie inicjatyw, które pomagają w zachowaniu bioróżnorodności i środowiskowej równowagi.

W maju, z okazji obchodów Światowego Dnia Ziemi, firma ogłosiła powstanie upcyklingowej linii Remade. Początki linii wiążą się z organizowanymi od 2018 specjalnymi warsztatami, Renewed Design Residency, w ramach których projektanci marki opracowują pomysły na ekologiczną cyrkulację i odnawianie ubrań marki.

Również w 2018 roku The North Face zaprezentowała pierwszą przygotowaną z National Geographic kolekcję kapsułową, wykorzystującą plastikowe butelki wyrzucone w amerykańskich parkach narodowych.

W nowym wcieleniu „Bottle Source” marka sięgnęła po plastik znaleziony w Alpach. Do produkcji nowej kolekcji wykorzystano 18 ton jednorazowych butelek. 1 euro z każdego Recover Tee zostanie przekazane organizacji Summit Foundation, zajmującej się nagłaśnianiem zagrożenia alpejskich szczytów i ich sprzątaniem.

Kolekcja t-shirtów i longsleeve’ów dostępna jest w internetowym sklepie The North Face i wybranych sklepach stacjonarnych. Ceny zaczynają się od ok. 147 zł, za najdroższą koszulkę zapłacimy ok. 196 zł.

Marka The North Face od wielu lat angażuje się w nagłaśnianie problemów ekologicznych w różnych regionach świata oraz wspieranie inicjatyw, które pomagają w zachowaniu bioróżnorodności i środowiskowej równowagi.

W maju, z okazji obchodów Światowego Dnia Ziemi, firma ogłosiła powstanie upcyklingowej linii Remade. Początki linii wiążą się z organizowanymi od 2018 specjalnymi warsztatami, Renewed Design Residency, w ramach których projektanci marki opracowują pomysły na ekologiczną cyrkulację i odnawianie ubrań marki.

Moda
Marki luksusowe tracą cierpliwość do Rosji. „Po co utrzymywać puste butiki?”
Moda
Rekordowy wzrost rynku odzieży używanej. To nie tylko kwestia niższych cen
Moda
Nadchodzi „Fashion-tainment”. Wielka moda staje się luksusem dla wszystkich
Moda
Wraca trend, który wypromowało pierwsze pokolenie influencerek. „Styl szafiarek”
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Moda
Dom mody Valentino znalazł się na krawędzi. Co dalej ze słynną marką?