W dużej mierze to jemu zawdzięczamy narodziny i karierę tak zwanego „startupowego looku” – Mark Zuckerberg, twórca Facebooka, jeden z gigantów Doliny Krzemowej, przez lata pokazywał się publicznie niemal wyłącznie w T-shirtach i bluzach z kapturem. To był jego strój służbowy – w taki sposób „Zuck” pokazywał światu, że jego firma to nie korporacja, w której pracownicy – oraz szef – muszą chodzić w garniturach. Zestaw składający się z dżinsów, T-shirta i bluzy, wszystko w neutralnych kolorach, stał się znakiem rozpoznawczym „Zucka”. To jednak już przeszłość. Mark Zuckerberg, który w tym roku skończył 40 lat, postanowił zmienić swój wizerunek.
Jak zmieniał się styl Marka Zuckerberga?
Od kiedy Mark Zuckerberg stał się jednym z najbardziej znanych przedsiębiorców na świecie, konsekwentnie trzymał się swojego wizerunku „tech bro”, który dba o swój biznes, ale niekoniecznie o wygląd. Jego komunikat był jasny: nie wywyższam się, jestem jednym z was, nie miliarderem, ale informatykiem, startupowcem.
Czytaj więcej
Nowe marki wypierają gigantów na rynku odzieży sportowej. Najbardziej pożądanymi butami na świeci...
„Zuck” wciąż stawia na nieformalny styl, ale wydaje się, że teraz przykłada do wyglądu znacznie większą wagę niż wcześniej. Od pewnego czasu na zdjęciach i nagraniach, które trafiają do mediów i na kanały Zuckerberga w social mediach, nie widać nieśmiertelnego zestawu w postaci T-shirta i bluzy – tyleż ikonicznego, co nijakiego.