Lee Jung-jae zyskał międzynarodową sławę, występując w pierwszym sezonie „Squid Game”, którego nietypowa tematyka, a także niezwykle oryginalna scenografia, przysporzyła mu miliony fanów na całym świecie. Serial pobił wszelkie rekordy popularności na Netfliksie – spośród wszystkich tytułów obejrzało go w tym serwisie najwięcej widzów w historii.
Gwiazda „Squid Game” twarzą Gucci
W serialu „Squid Game” Lee Jung-Jae zagrał Seonga Gi-Hun – jednego z uczestników gry, której uczestnicy ryzykują życie, walcząc o ogromne pieniądze. Jak zapewnili twórcy serialu, postać, którą gra Lee Jung-Jae, powróci w drugim sezonie.
Czytaj więcej
Louis Vuitton zareagował na sukces serialu „Squid Game”. Jedna z głównych gwiazd tej produkcji, Ho-Yeon Jung, została właśnie ambasadorką tej marki. To nie powinno dziwić – Koreanka w swoim kraju od dawna jest wielką gwiazdą.
Bezprecedensowa popularność „Squid Game” sprawiła, że moda na wszystko, co koreańskie, przeżywa obecnie na Zachodzie swoje apogeum. Najsilniejszym bodaj wyrazem tego zjawiska są coraz to nowe kolaboracje światowych marek z koreańskimi gwiazdami ekranu i sceny muzycznej.