Podpisanie kontraktu sponsorskiego z gwiazdą takiego formatu, jaką w świecie sportu jest Iga Świątek, dla każdej marki oznacza prawdziwa żyłę złota. Oprócz nawiązania współpracy z najlepszą tenisistką świata, marka On związała się też z innymi młodymi i utalentowanymi tenisistami.
Iga Świątek nawiązała współpracę ze szwajcarską marką On
Marka On śmiało buduje portfolio swoich ambasadorów, sięgając po najlepszych tenisistów na świecie. Ogłosiła właśnie podpisanie kontraktu z pierwszą rakietą świata — Igą Świątek, trzykrotną zwyciężczynią Wielkiego Szlema.
Świątek będzie też występować w specjalnie dla niej zaprojektowanej wersji butów The Roger Pro. W ich projektowaniu brał udział słynny udziałowiec marki On, Roger Federer — mistrz olimpijski, wielokrotny lider rankingu ATP i jeden z najwybitniejszych tenisistów w historii.
Czytaj więcej
Zara, marka hiszpańskiego koncernu Inditex, w 2022 roku poradziła sobie świetnie. Tego nie można powiedzieć o Massimo Dutti, marce znanej z ubrań dyskretnych, ale eleganckich. Czy kłopoty Massimo Dutti oznaczają, że znudziła nam się moda formalna?
Marka On podpisała również kontrakt ze wschodzącą gwiazdą tenisa — Amerykaninem Benem Sheltonem. W styczniu dwudziestoletniemu tenisiście udało się dotrzeć do ćwierćfinału Australian Open, co wybiło go do pierwszej pięćdziesiątki rankingu ATP. Sheltona, dla którego był to zaledwie drugi występ w Wielkim Szlemie, już okrzyknięto cudownym dzieckiem amerykańskiego tenisa.