Aktualizacja: 11.12.2025 15:58 Publikacja: 04.05.2020 22:34
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: sukces.rp.pl
Świat stoi w obliczu 4. fali pandemii. Które kraje są najlepiej przygotowane na nadejście wariantu Delta? Raport...
Winit wynajmuje 36,3 tys. mkw. w MLP Business Park Schalke.
Zapomnijcie o dotychczasowych nawykach. Czas na jajecznicę z taśmociągu, bezkontaktowe dostawy pod drzwi pokoju...
Ponad 3500 miejsc pracy, pięć zakładów produkcyjnych i centrum usług wspólnych w Warszawie, 235 mln zł inwestycji w latach 2022–2023 i 16,6 mln zł CIT zapłaconego w 2024 r. Tak wygląda twardy bilans obecności Veluxu w Polsce – mówi Przemysław Pokorski, dyrektor zarządzający Velux Polska.
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas