Reklama

Avon świętuje jubileusz flakonem perfum za 5000 złotych

Zdobiący flakon perfum paw z 18-karatowego złota, wysadzany kryształami Swarovskiego, będzie uzupełnieniem najbardziej ekskluzywnego zapachu w ofercie firmy. Cena – blisko 5000 złotych – może szokować

Publikacja: 30.09.2020 10:18

Avon świętuje jubileusz flakonem perfum za 5000 złotych

Foto: Fot: Joost Crop/Unsplash

Marka Avon znana jest z kosmetyków w atrakcyjnych cenach, a wiele jej produktów można kupić za mniej niż 100 zł. Przypadające na ten rok 134. urodziny firma postanowiła uczcić premierą z innej półki. Charmed, perfumy, które trafią do sprzedaży pod koniec października, mają kosztować 1200 dolarów – czyli ok. 4700 zł.

Czytaj też: Czym jest agar? Jeden składnik sprawia, że te perfumy kosztują zawrotne sumy

Perfumy Avon za blisko 5 tysięcy złotych. Dlaczego kosztują aż tyle?

Nie tylko zapach ma być w przypadku Charmed arcydziełem. Już sam rzut oka na flakon, zdobiony pawiem z 18-karatowego złota i z ogonem wysadzanym kryształami Swarovskiego, pozwala zrozumieć przepaść cenową, dzielącą dotychczasowe katalogi Avon z rocznicową kompozycją. Kolekcjonerską wartość podnosi również skrywająca flakon drewniana skrzynia.

Zapach o nazwie Charmed ma składać się z trzech składników orpur (naturalnych aromatów o najwyższej jakości dostępnej w branży perfumeryjnej) – róży, esencji jaśminu i paczuli z nutą tytoniu.

Reklama
Reklama

Perfumy trafią do sprzedaży w limitowanym nakładzie 1886 egzemplarzy – to odniesienie do daty powstania firmy. Premiera zapachu Charmed firmy Avon nastąpi za miesiąc, tymczasem firma zbiera zapisy na liście oczekujących.

Marka Avon znana jest z kosmetyków w atrakcyjnych cenach, a wiele jej produktów można kupić za mniej niż 100 zł. Przypadające na ten rok 134. urodziny firma postanowiła uczcić premierą z innej półki. Charmed, perfumy, które trafią do sprzedaży pod koniec października, mają kosztować 1200 dolarów – czyli ok. 4700 zł.

Czytaj też: Czym jest agar? Jeden składnik sprawia, że te perfumy kosztują zawrotne sumy
Reklama
Kosmetyki
Biznesowa porażka Kate Moss. Jej marka kosmetyczna znika z rynku po trzech latach
Kosmetyki
Koniec „efektu szminki”? Zmienia się trend, który rządził branżą luksusową
Kosmetyki
Bondi Sands: Naturalny efekt opalenizny. Sekret słynnej australijskiej marki
Kosmetyki
Hit eksportowy francuskiej gospodarki. Więcej przyniosła tylko branża lotnicza
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Kosmetyki
Perfumy „mistyczne” to nowy fenomen. Niszowe zapachy luksusowe rosną w siłę
Reklama
Reklama