Dla 4F i Roberta Lewandowskiego rok zaczął się bardzo dobrze. Najbardziej znana polska marka sportowa i najlepszy polski piłkarz w historii ogłosili, że rozpoczynają współpracę. Robert Lewandowski, gwiazdor Bayernu Monachium, strzelec 71 bramek w Lidze Mistrzów, piłkarz 2020 roku według FIFA, przyzwyczaił nas do tego, że współpracuje z globalnymi markami. Teraz przyszedł czas na współpracę z marką polską, ale o globalnych ambicjach. Współpraca z Robertem Lewandowskim ma być dla 4F krokiem właśnie w tę stronę.
Czytaj też: Nowy zegarek Roberta Lewandowskiego to dzieło sztuki
Marka 4F ma już sporo sukcesów w sporcie na poziomie światowym – była sponsorem Konkursu Czterech Skoczni, wspiera polskich siatkarzy, ubiera reprezentacje olimpijskie siedmiu krajów. 4F reprezentują znani sportowcy: choćby tenisista Łukasz Kubot czy siatkarz Wilfredo Leon. Robert Lewandowski w barwach 4F to dla tej marki nowe otwarcie.
Czy to oznacza, że gwiazdor Bayernu Monachium w nowy rok wkracza w butach piłkarskich 4F? To nie takie proste. Piłkarze grający na takim poziomie jak Lewandowski mają indywidualne kontrakty obejmujące różne części ich sportowej garderoby. Lewandowski grał dotąd w butach Nike, teraz mówi się, że zacznie występować w Pumach. Ale we współpracy z 4F chodzi o coś zupełnie innego – o tworzenie wspólnych kolekcji ubrań.
Kolekcję 4F x RL9 (RL9 to marka stworzona przez Roberta Lewandowskiego) mają tworzyć ubrania hybrydowe, sportowe z natury, ale zarazem uniwersalne. To odwołanie do trendu athleisure, który coraz mocniej zaznacza swoją obecność w świecie mody. Z drugiej – to myślenie o ekologii. Ubrania wielofunkcyjne są uniwersalne, więc można kupować mniej, za to bardziej świadomie.