Między wierszami można też dowiedzieć się trochę na temat tego, jakie marki czy gadżety cieszyły się w ubiegłym roku szczególną popularnością wśród klientów Ubera, zwłaszcza wśród osób roztargnionych.
W Uberze gubią się Air Podsy
Jeśli chodzi o marki, to użytkownicy Ubera wyjątkowo często zapominają o ubraniach i gadżetach Louis Vuitton. Inne marki luksusowe, Chanel, YSL czy Prada, nie mają aż tak roztargnionych wielbicieli.
Pasażerowie niezwykle rzadko zostawiają w Uberze torebki Hermes. Trudno się dziwić, biorąc pod uwagę to, jak cenne są (opisywaliśmy to w tekście o inwestycjach w torebki Hermes).
Jeśli chodzi o przedmioty, które amerykańscy pasażerowie Ubera zostawiają najczęściej, tu nie ma zaskoczeń. Najczęściej kierowcy na tylnym siedzeniu znajdują telefony, portfele i klucze.
Na piątym miejscu w tym zestawieniu znalazły się słuchawki bezprzewodowe. Widać nową tendencję – wyraźnie rośnie liczba zgubionych słuchawek Apple Air Pods.