Współpraca dwóch prestiżowych marek. Lexus partnerem 18. Konkursu Chopinowskiego

Lexus, japoński producent samochodów premium, wspiera Konkurs Chopinowski, jedno z najbardziej znanych na świecie polskich wydarzeń kulturalnych. Jak zaczęła się ta współpraca i jak przebiega?

Publikacja: 13.10.2021 09:09

Flota samochodów Lexus wozi uczestników 18. Konkursu Chopinowskiego.

Flota samochodów Lexus wozi uczestników 18. Konkursu Chopinowskiego.

Foto: Materiały prasowe

Wszystko zaczęło się w 2009 roku, od festiwalu „Chopin i jego Europa”, wydarzenia poprzedzającego uroczystości 200. rocznicy urodzin Fryderyka Chopina. Wtedy po raz pierwszy Lexus jako marka związał się z muzyką Chopina. Ta współpraca trwa do dzisiaj, a Lexus jest oficjalnym partnerem tegorocznej 18. edycji Konkursu Chopinowskiego i wspiera organizatorów tego wydarzenia promującego polską kulturę na świecie.

W tym roku marka Lexus oddała do dyspozycji pianistów biorących udział w konkursie flotę limuzyn. Samochody tej marki nieustannie krążą między warszawskimi hotelami a budynkiem Filharmonii Narodowej zapewniając uczestnikom konkursu komfort, bezpieczeństwo i skupienie, którego potrzebują podczas przygotowań do występu przed jury i publicznością konkursową.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Muzyka
Mainstreaming: nowy trend na Spotify. To zasługa użytkowników z generacji Z
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Muzyka
Kolejna branża na celowniku flipperów. Słynny muzyk wściekły. „To nie ma sensu”
Muzyka
Rośnie bunt przeciw smartfonom. Muzycy i organizatorzy koncertów mają dość
Muzyka
„Efekt Taylor Swift” naprawdę istnieje. Zaskakujące badanie naukowców z Harvarda
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Muzyka
Polski festiwal muzyczny wśród najlepszych w Europie. „Szalenie wpływowy”
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni