Aktualizacja: 24.11.2024 20:12 Publikacja: 13.10.2021 09:09
Flota samochodów Lexus wozi uczestników 18. Konkursu Chopinowskiego.
Foto: Materiały prasowe
Wszystko zaczęło się w 2009 roku, od festiwalu „Chopin i jego Europa”, wydarzenia poprzedzającego uroczystości 200. rocznicy urodzin Fryderyka Chopina. Wtedy po raz pierwszy Lexus jako marka związał się z muzyką Chopina. Ta współpraca trwa do dzisiaj, a Lexus jest oficjalnym partnerem tegorocznej 18. edycji Konkursu Chopinowskiego i wspiera organizatorów tego wydarzenia promującego polską kulturę na świecie.
W tym roku marka Lexus oddała do dyspozycji pianistów biorących udział w konkursie flotę limuzyn. Samochody tej marki nieustannie krążą między warszawskimi hotelami a budynkiem Filharmonii Narodowej zapewniając uczestnikom konkursu komfort, bezpieczeństwo i skupienie, którego potrzebują podczas przygotowań do występu przed jury i publicznością konkursową.
Mainstreaming to jeden z dominujących trendów, na który zwracają uwagę autorzy najnowszego raportu platformy Spotify. Na czym polega to zjawisko?
O flipperach mówi się najczęściej w kontekście rynku nieruchomości – to osoby, które kupują mieszkania czy domy w atrakcyjnych lokalizacjach, by je następnie sprzedać z przebiciem. Ale flipperzy kierują się przede wszystkim zyskiem, więc szybko znajdują dla siebie nowe źródła zarobku.
Organizatorzy popularnych festiwali muzycznych coraz częściej wprowadzają ograniczenia dotyczące używania smartfonów w trakcie organizowanych przez siebie imprez. Podobnie reaguje coraz więcej muzyków.
Gwiazdy muzyki czy kina mają realny wpływ na świat, w którym żyjemy, także na politykę – twierdzą eksperci z Uniwersytetu Harvarda. To efekt badań, które prowadzili wśród fanów i fanek, a także wśród gwiazd muzyki i mediów.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Sezon festiwali muzycznych w Europie po pandemii ma się świetnie. Brytyjskie media stworzyły listę najlepszych imprez tego typu na kontynencie. W europejskiej czołówce znalazł się polski festiwal, bez którego trudno wyobrazić sobie lato.
Lexus, marka od lat kojarzona z prestiżem i innowacyjnością, ponownie zaskakuje swoich klientów atrakcyjną ofertą. Wybrane modele z rocznika 2024 dostępne są teraz w wyjątkowych cenach i ratach. Przyjrzyjmy się zatem kluczowym atrybutom tych pojazdów i sprawdźmy, co unikalnego mają do zaoferowania.
Debiutuje najmniejszy „SUV” Lexusa. LBX, bo taką nazwę nosi nowy model został zaprojektowany z myślą o Europie, ma napęd hybrydowy, a wielkością odpowiada Toyocie Yaris Cross, na której zresztą bazuje.
Kolejny SUV Lexusa został zaprojektowany z myślą o dużych rodzinach. Model TX póki co nie trafi na europejski i polski rynek, ale z dużych Lexusów ten miałby największy sens na Starym Kontynencie.
Luksusowy minivan Lexus LM drugiej generacji debiutuje na targach Szanghaju. Ma nie tylko najpokaźniejszą atrapę chłodnicy oferowaną w samochodach osobowych, ale również 48-calowy ekran multimediów we wnętrzu.
Od 1955 roku pod nazwą Crown kryją się limuzyny premium japońskiej marki Toyota. Teraz Japończycy zamierzają unowocześnić markę i przekształca ją w sub-markę z pozycjonowaniem w segmencie premium. Lexusowi rośnie we własnych szeregach konkurencja.
Motoryzacyjna Polska to kraj przeciwności. Z jednej strony mamy park jednych z najstarszych samochodów w Europie, z drugiej Polska jest drugim co do wielkości w Europie rynkiem Mercedesa-Maybacha Klasy S. Auta, które kosztuje co najmniej milion złotych.
W styczniu 2023 roku zarejestrowano w Polsce 943 Lexusy. To wzrost o 231 proc. w porównaniu z pierwszym miesiącem 2022 roku.
Lexus opracowuje elektryczny supersamochód, który najpóźniej do 2030 roku powinien przejąć dziedzictwo kultowego modelu LFA. Nowy model prawdopodobnie otrzyma oznaczenie LFR. Japończycy teraz pokazali prototyp tego niesamowitego coupe.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas