Reklama
Rozwiń
Reklama

Współpraca dwóch prestiżowych marek. Lexus partnerem 18. Konkursu Chopinowskiego

Lexus, japoński producent samochodów premium, wspiera Konkurs Chopinowski, jedno z najbardziej znanych na świecie polskich wydarzeń kulturalnych. Jak zaczęła się ta współpraca i jak przebiega?

Publikacja: 13.10.2021 09:09

Flota samochodów Lexus wozi uczestników 18. Konkursu Chopinowskiego.

Flota samochodów Lexus wozi uczestników 18. Konkursu Chopinowskiego.

Foto: Materiały prasowe

Wszystko zaczęło się w 2009 roku, od festiwalu „Chopin i jego Europa”, wydarzenia poprzedzającego uroczystości 200. rocznicy urodzin Fryderyka Chopina. Wtedy po raz pierwszy Lexus jako marka związał się z muzyką Chopina. Ta współpraca trwa do dzisiaj, a Lexus jest oficjalnym partnerem tegorocznej 18. edycji Konkursu Chopinowskiego i wspiera organizatorów tego wydarzenia promującego polską kulturę na świecie.

W tym roku marka Lexus oddała do dyspozycji pianistów biorących udział w konkursie flotę limuzyn. Samochody tej marki nieustannie krążą między warszawskimi hotelami a budynkiem Filharmonii Narodowej zapewniając uczestnikom konkursu komfort, bezpieczeństwo i skupienie, którego potrzebują podczas przygotowań do występu przed jury i publicznością konkursową.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Muzyka
Andrzej Smolik i przyjaciele w Krakowie. Nadchodzi muzyczne wydarzenie jesieni
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Muzyka
Dawid Podsiadło ujawnił szczegóły swojego festiwalu. Sześć miast i znane nazwiska
Muzyka
Najlepsze sklepy płytowe na świecie. Lokal w Polsce z prestiżowym wyróżnieniem
Muzyka
Nowy biznes Rolling Stonesów. Wszystkie produkty wyprzedały się na pniu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Muzyka
Mainstreaming: nowy trend na Spotify. To zasługa użytkowników z generacji Z
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama