Projektantka Diane von Furstenberg zmienia swój model biznesowy na rynku europejskim. Elementem tego procesu jest rozpoczęcie długoterminowej współpracy z Zalando. Od teraz projekty Diane von Furstenberg będzie można kupić tylko na tej platformie, a także we flagowym butiku marki w Brukseli.
Diane von Furstenberg chce walczyć o pokolenie Z w Europie. Sojusz z Zalando
Diane von Furstenberg to działająca od ponad pięciu dekad słynna amerykańska marka luksusowej odzieży, która nosi imię i nazwisko projektantki belgijskiego pochodzenia mieszkającej w Stanach. Sukienka kopertowa zaprojektowana przez von Furstenberg, która świetnie wygląda właściwie na każdej sylwetce, to od lat najlepiej sprzedający się projekt marki.
Klientki z Europy dobrze znają markę Diane von Furstenberg. Belgijsko-amerykańska projektantka zmienia jednak sposób prowadzenia biznesu. Rezygnacji z modelu sprzedaży hurtowej towarzyszy podpisanie umowy z Zalando. To będzie odtąd jedna platforma zakupowa, na której dostępne będą ubrania Diane von Furstenberg.
Czytaj więcej
Brunello Cuccinelli, włoski przedsiębiorca nazywany „królem mody dla milionerów”, rusza z nowym biznesem. Tym razem chodzi jednak o pomysł spoza branży modowej.
Ubrania i akcesoria Diane von Furstenberg będą dostępne na Zalando we wszystkich 25 europejskich krajach, w których funkcjonuje ten sklep. Oprócz tego jej projekty będzie można kupić tradycyjnie w oficjalnym sklepie internetowym marki oraz stacjonarnym butiku, który znajduje się w Brukseli przy Rue du Grand Cerf.