Hit na Walentynki: Aldi proponuje wino o smaku czekolady

Sieć Aldi chce przyciągnąć klientów nowym produktem: przed Walentynkami w amerykańskich sklepach Aldi pojawi się wino o smaku… ciemnej czekolady

Publikacja: 05.02.2021 17:19

Fot: Bastian Riccardi/ Unsplash

Fot: Bastian Riccardi/ Unsplash

Foto: Fot: Bastian Riccardi/ Unsplash

Czerwone wino i czekolada to zestaw dla smakoszy. Trudno o równie udaną kombinację, zazwyczaj pozostaje jedynie wybrać odpowiednie wino i odpowiednią czekoladę, najlepiej ciemną, a potem zająć się pochłanianiem obu substancji, rzecz jasna, dawkując sobie te przyjemności, bo łatwo przeholować.

Wino o smaku czekolady: hit na Walentynki

Czy można ten proces uprościć? Okazuje się, że tak. Tym tokiem myślenia poszli producenci wina… czekoladowego. To nie pomyłka. Takie wino rzeczywiście istnieje i z okazji Walentynek zamierza wprowadzić je do oferty sieć sklepów Aldi.

Czytaj też: Dzięki mrozom, w Polsce po raz pierwszy od kilku lat powstaną wina lodowe. Co to takiego?

Wino o nazwie Chocolate Cellar produkowane jest w amerykańskim stanie Washington, na północnym zachodzie USA. Producent tak opisuje jego bukiet: ciemna czekolada, ziarna kawy i wiśnie, a to tego wanilia.

Niemiecka sieć Aldi bardzo odważnie poczyna sobie w dziedzinie win. Już wcześniej na wielu rynkach eksperymentowała, oferując m.in. wina z nutami kokosowymi, ananasowymi, waniliowymi, a także miks wina z margharitą. Mimo początkowego sceptycyzmu, te produkty szybko stały się bohaterami internetowych wirali.

W winie czekoladowym oferowanym przez Aldi, oprócz nut ciemnej czekolady, wyczuwalne są również nuty wiśniowe, waniliowe oraz kawowe. Zdaniem fachowców to wino najlepiej łączyć z owocami i deserami – albo po prostu z porcją czekolady. Niestety, tego produktu nie możemy na razie spodziewać się w polskich sklepach Aldi – wino czekoladowe zostanie wprowadzone do sprzedaży przed Walentynkami przez amerykański oddział Aldi.

A co okaże się walentynkowym hitem w Polsce? Tego jeszcze nie wiemy, ale jak pokazały ubiegłoroczne badania firmy Mastercard, analizujące trendy sprzedażowe w okolicy święta zakochanych, Polacy wydają coraz więcej przed Walentynkami. W okresie uwzględnionym przez badani, czyli latach 2017-2019, wydatki „walentynkowe” w Polsce wzrosły aż o 63%, a o 65% częściej wybieraliśmy się tego dnia na kolację do restauracji. W tym roku nie będzie to niestety możliwe – rząd poluzował obostrzenia i pozwolił na otwarcie hoteli, ale na razie nie zdecydował o ponownym otwarciu restauracji w Polsce

Kuchnia
Dzień Czekolady: oto największa czekoladowa fontanna na świecie
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Kuchnia
Atrakcyjność fizyczna zależy od tego, co jemy na śniadanie. Czego unikać?
Kuchnia
Polski specjał wśród najlepszych rodzajów pieczywa na świecie. „Cudownie prosty”
Kuchnia
Od czego zależy to, czy zamawiasz dania wegetariańskie? Badacze mają odpowiedź
Kuchnia
„Ryż wołowy”: koreańska hybryda będzie przełomem w gastronomii?