Hit na Walentynki: Aldi proponuje wino o smaku czekolady

Sieć Aldi chce przyciągnąć klientów nowym produktem: przed Walentynkami w amerykańskich sklepach Aldi pojawi się wino o smaku… ciemnej czekolady

Publikacja: 05.02.2021 17:19

Fot: Bastian Riccardi/ Unsplash

Fot: Bastian Riccardi/ Unsplash

Foto: Fot: Bastian Riccardi/ Unsplash

Czerwone wino i czekolada to zestaw dla smakoszy. Trudno o równie udaną kombinację, zazwyczaj pozostaje jedynie wybrać odpowiednie wino i odpowiednią czekoladę, najlepiej ciemną, a potem zająć się pochłanianiem obu substancji, rzecz jasna, dawkując sobie te przyjemności, bo łatwo przeholować.

Wino o smaku czekolady: hit na Walentynki

Czy można ten proces uprościć? Okazuje się, że tak. Tym tokiem myślenia poszli producenci wina… czekoladowego. To nie pomyłka. Takie wino rzeczywiście istnieje i z okazji Walentynek zamierza wprowadzić je do oferty sieć sklepów Aldi.

Czytaj też: Dzięki mrozom, w Polsce po raz pierwszy od kilku lat powstaną wina lodowe. Co to takiego?

Wino o nazwie Chocolate Cellar produkowane jest w amerykańskim stanie Washington, na północnym zachodzie USA. Producent tak opisuje jego bukiet: ciemna czekolada, ziarna kawy i wiśnie, a to tego wanilia.

Niemiecka sieć Aldi bardzo odważnie poczyna sobie w dziedzinie win. Już wcześniej na wielu rynkach eksperymentowała, oferując m.in. wina z nutami kokosowymi, ananasowymi, waniliowymi, a także miks wina z margharitą. Mimo początkowego sceptycyzmu, te produkty szybko stały się bohaterami internetowych wirali.

W winie czekoladowym oferowanym przez Aldi, oprócz nut ciemnej czekolady, wyczuwalne są również nuty wiśniowe, waniliowe oraz kawowe. Zdaniem fachowców to wino najlepiej łączyć z owocami i deserami – albo po prostu z porcją czekolady. Niestety, tego produktu nie możemy na razie spodziewać się w polskich sklepach Aldi – wino czekoladowe zostanie wprowadzone do sprzedaży przed Walentynkami przez amerykański oddział Aldi.

A co okaże się walentynkowym hitem w Polsce? Tego jeszcze nie wiemy, ale jak pokazały ubiegłoroczne badania firmy Mastercard, analizujące trendy sprzedażowe w okolicy święta zakochanych, Polacy wydają coraz więcej przed Walentynkami. W okresie uwzględnionym przez badani, czyli latach 2017-2019, wydatki „walentynkowe” w Polsce wzrosły aż o 63%, a o 65% częściej wybieraliśmy się tego dnia na kolację do restauracji. W tym roku nie będzie to niestety możliwe – rząd poluzował obostrzenia i pozwolił na otwarcie hoteli, ale na razie nie zdecydował o ponownym otwarciu restauracji w Polsce

Czerwone wino i czekolada to zestaw dla smakoszy. Trudno o równie udaną kombinację, zazwyczaj pozostaje jedynie wybrać odpowiednie wino i odpowiednią czekoladę, najlepiej ciemną, a potem zająć się pochłanianiem obu substancji, rzecz jasna, dawkując sobie te przyjemności, bo łatwo przeholować.

Wino o smaku czekolady: hit na Walentynki

Pozostało 86% artykułu
Kuchnia
Miasto z najlepszą kuchnią na świecie jest w Europie. Porażka potęg kulinarnych
Kuchnia
Ananas z różowym miąższem kosztuje majątek. Rośnie moda na owoce luksusowe
Kuchnia
Kolejna polska restauracja z gwiazdką Michelin będzie na Pomorzu? Decyzja władz
Kuchnia
Dzień Czekolady: oto największa czekoladowa fontanna na świecie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Kuchnia
Atrakcyjność fizyczna zależy od tego, co jemy na śniadanie. Czego unikać?