W 2021 roku pojawił się Phantom – pełen energii i świeżości męski zapach Paco Rabanne w niezwykłym flakonie przypominającym futurystycznego robota. W 2022 roku na półce, obok Phantoma, będzie można postawić jego towarzyszkę – równie błyskotliwą, ekscentryczną i niezwykłą.

Fame to nowy zapach kobiecy, który producent określa mianem „klasyka przyszłości”. Brzmi jak sprzeczność? Ten, kto nie zna marki Paco Rabanne, mógłby się poczuć zaskoczony takim opisem. Dla reszty będzie to jedynie potwierdzenie, że Paco nie przestaje zaskakiwać swoich klientów i klientki. 

Paco Rabanne: klasyka przyszłości

Kobiecość w wydaniu Paco Rabanne, zazwyczaj wymykała się prostym opisom. Hiszpański projektant, słynący z ekscentrycznych pomysłów i niekonwencjonalnych projektów, lubił zaskakiwać i nigdy nie chodził wytyczonymi ścieżkami.

Czytaj więcej

Nowy zapach Paco Rabanne Phantom. Słynna marka znowu wyznacza trendy

Jego słynny pokaz z 1966 roku w Paryżu, gdy zdumionej publiczności zaprezentował awangardowe stroje z metalu czy plastiku, przeszedł do historii mody, a Paco, enfant terrible świata haute couture, otworzył przed innymi projektantami wrota do świata nieskrępowanej kreatywności. Nawiązania do tamtej rewolucyjnej kolekcji można odnaleźć we flakonie Paco Rabanne Fame.

Elle Fanning.

Elle Fanning.

Materiały prasowe

Właśnie do tamtej, rewolucyjnej, stylistyki, ale i do wizji kobiecości, której Paco Rabanne pozostawał wierny – kobiety pewnej siebie, silnej, wielowymiarowej i bardzo współczesnej – nawiązuje Fame, nowy zapach marki. Tę wizję kobiecości podkreśla Elle Fanning, amerykańska aktorka, która została ambasadorką nowego produktu.

Fame czyli przedmiot pożądania 

Innowacyjny i ekscentryczny flakon nowego zapachy Paco Rabanne nie powinien być dla nikogo zaskoczeniem. To oczywiste nawiązanie do najbardziej rewolucyjnych projektów Paco Rabanne'a, także do słynnych futurystycznych kostiumów Jane Fondy z filmu „Barbarella” z 1968 roku, które zaprojektował.

Materiały prasowe

Fame to zapach, ale też kolekcjonerski przedmiot pożądania, który będzie świetnie wyglądał na półce – flakon, odziany w metal, biżuterię i okulary przeciwsłoneczne niczym supermodelka czy gwiazda kina, jest tak odważny i intrygujący, że z łatwością znajdzie swoje miejsce na honorowym miejscu w salonie.

Fame: jak pachnie sława? 

Fame to sława, a ta wymaga odwagi, blasku, pewności siebie i wewnętrznej siły. Tak właśnie można opisać nowy zapach Paco Rabanne. Zacznijmy jednak od jego twórców, bo to sławy w swojej branży. Dora Baghriche, Marie Salamagne, Alberto Morillas i Fabrice Pellegrin, czwórka perfumiarzy odpowiedzialnych za stworzenie nowego zapachu Paco Rabanne, zdobyli rozpoznawalność dzięki wielu kompozycjom zapachowym, które stały się bestsellerami na rynku. 

Materiały prasowe

Fame, ich najnowsze dzieło to niezwykle energetyczna kombinacja soczystego mango, delikatnego jaśminu i wyrazistego kadzidła, bardzo charakterystycznego dla wielu zapachów firmowanych przez Paco Rabanne.

To odważna kompozycja, nie tylko ze względu na śmiałe połączenie nut zapachowych. Aż 90 procent składników użytych do stworzenia tego zapachu jest pochodzenia naturalnego – od jaśminu przez kadzidło po drzewo sandałowe, wanilię i wreszcie mango. Całość powstała w francuskim mieście Grasse, światowej stolicy perfumiarstwa, ze składników pozyskiwanych w sposób zrównoważony. „Powstał pierwszy współczesny zapach dla kobiet na bazie zbudowanej z kadzidła, który podkreśla buntowniczy i zmysłowy charakter kobiety Paco Rabanne” – mówi Dora Baghriche, współtwórczyni produktu.