Nowy zapach Paco Rabanne Phantom. Słynna marka znowu wyznacza trendy

Szokowały, zaskakiwały, inspirowały. Takie były i są projekty marki Paco Rabanne. W świecie mody Paco Rabanne był wizjonerem, który pokazywał, że najważniejsza jest kreatywność. Podobnie było i jest w świecie zapachów.

Publikacja: 17.09.2021 17:33

Flakon zapachu Paco Rabanne Phantom przypomina robota.

Flakon zapachu Paco Rabanne Phantom przypomina robota.

Foto: Materiały prasowe

Podobnie było w świecie zapachy. Perfumy Paco Rabanne były dla branży, mocno osadzonej w perfumiarskiej tradycji, niczym grom z jasnego nieba. Wyprzedzały trendy i epokę, prowokowały i zaskakiwały. Taki był przełomowy zapach Calandre z 1969 roku, taki też był pierwszym męski zapach Paco Rabanne Pour Homme z 1973 roku. Tam gdzie inni gracze na rynku zapachów widzieli przywiązanie do tradycji, Paco Rabanne przynosił rewolucję, zmianę i innowacje. 

Nie inaczej jest w przypadku najnowszego zapachu tej marki. Phantom to kolejny przełomowy produkt w ofercie Paco Rabanne. Tym razem jednak zmiana oznacza wejście w świat technologii. Przypominający robota flakon skrywający zapach Phantom to jednocześnie nawiązanie do nurtu retro, ale i elementy futurystyczne.

Flakon o objętości 150 ml można ponownie napełniać.

Flakon o objętości 150 ml można ponownie napełniać.

Foto: Materiały prasowe

To jednak nie wszystko. Phantom to pierwszy w historii flakon, który może komunikować się z jego właścicielem. W korku flakonu umieszczono bowiem tag NFC – miniaturowy układ elektroniczny. Po zbliżeniu do niego telefonu, użytkownik zyskuje dostęp do specjalnie zaprojektowanych filtrów, spersonalizowanych playlist, a także świata rzeczywistości rozszerzonej i interaktywnych gier.

Jaki jest nowy zapach Paco Rabanne, Phantom? Przede wszystkim – cytrusami i lawendą, ale to jedynie początek. Określenie „lawenda” jest zresztą pewnym uproszczeniem, bo tak naprawdę mamy do czynienia ze składnikiem na bazie lawendy stworzonym na zamówienie Paco Rabanne. Do listy składników dodajmy też paczulę, wetiwer oraz wanilię.

Pod korkiem skrywa się tag NFC pozwalający na wejście do świata rzeczywistości rozszerzonej.

Pod korkiem skrywa się tag NFC pozwalający na wejście do świata rzeczywistości rozszerzonej.

Foto: Materiały prasowe

Phantom to zapach stworzony w zgodzie z wymogami współczesności, które nakazują, by produkcja odbywała się w sposób etyczny i zrównoważony. Przy tworzeniu Phantoma korzystano z doświadczenia firmy IFF-LMR Naturals, która zajmuje się dostarczaniem naturalnych ekstraktów w sposób transparentny, w zgodzie z zasadą zrównoważonego rozwoju.

Dzięki temu każdy może dowiedzieć się, skąd pochodzą składniki wykorzystane przy produkcji nowego zapachu Paco Rabanne: paczula pozyskiwana jest w Indonezji. Wetiwer to z kolei produkt z Haiti, pozyskiwany w sposób w pełni etyczny. Z kolei lawenda uprawiana jest w Grasse na zamówienie Paco Rabanne, a olejek lewandyny pozyskiwany jest w sposób zrównoważony. Z kolei największy flakon, w rozmiarze 150 ml, można napełniać ponownie. 

Podobnie było w świecie zapachy. Perfumy Paco Rabanne były dla branży, mocno osadzonej w perfumiarskiej tradycji, niczym grom z jasnego nieba. Wyprzedzały trendy i epokę, prowokowały i zaskakiwały. Taki był przełomowy zapach Calandre z 1969 roku, taki też był pierwszym męski zapach Paco Rabanne Pour Homme z 1973 roku. Tam gdzie inni gracze na rynku zapachów widzieli przywiązanie do tradycji, Paco Rabanne przynosił rewolucję, zmianę i innowacje. 

Pozostało 81% artykułu
Kosmetyki
Regeneracja skóry po lecie pełnym słońca. Od czego zacząć?
Kosmetyki
Nowa strategia marki Avon. Współpraca z najpopularniejszą drogerią w Polsce
Kosmetyki
Rabanne Million Gold For Her: kwiatowa rewolucja i połysk złota
Kosmetyki
Rabanne Beauty wchodzi do Polski. Pionierska siła marki i innowacyjne formuły
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Kosmetyki
Nadchodzi nowy „efekt szminki”. Co kupujemy, by osłodzić sobie czas kryzysu?