Życie Emily Cooper, bohaterki serialu „Emily w Paryżu”, jest tak samo „odklejone” od rzeczywistości jak postać Carrie Bradshaw, bohaterki serialu „Seks w wielkim mieście”. I podobnie jak w tamtym przypadku „Emily w Paryżu” to serial niesamowicie popularny, oglądany przez miliony kobiet (i mężczyzn) na całym świecie. Skąd się wziął fenomen tej produkcji — a także Emily, postaci która budzi duże emocje?
„Emily w Paryżu”: sekret popularności serialu
Przyglądając się perypetiom Emily Cooper w Paryżu, wielu widzów doszukuje się w niej nowego wcielenia Carrie Bradshaw. To kolejna bawiąca się modą idolka dziewczyn i kobiet, która inspiruje i podsuwa kolejne trendy widzom.
Podobnie jak bijący niegdyś rekordy popularności „Seks w wielkim mieście”, serial „Emily w Paryżu” to prawdziwy pokaz mody. Nie ma sceny, aby Emily lub jej koleżanki nie miały na sobie jakiegoś przedmiotu z logiem którejś z marek luksusowych.
Kiedyś w rzeczach od Chanel, Diora czy Manolo Blahnika brylowała na ulicach Nowego Jorku Carrie Bradshaw. Teraz — w Paryżu — podobnie zachowuje się unowocześniona i skrojona na miarę naszych czasów „Carrie”, której tym razem na imię Emily.