Niedawno stery w hiszpańskim gigancie odzieżowym Inditex przejęła Marta Ortega Perez, córka założyciela firmy, Amancio Ortegi. Od tego momentu „rodzina” należących do Inditeksu marek (między innymi Zara, Massimo Dutti czy Pull&Bear) stopniowo zmienia swój wizerunek. Świętująca ćwierćwiecze marka Bershka ma nowe logo i zmienia nieco swój wizerunek.
Nowe logo: Bershka się zmienia
W rodzinie marek koncernu Inditex daje się odczuć powiew świeżości. To między innymi dlatego, że dobiegający 90-tki twórca Inditeksu, Amancio Ortega, przekazał władzę swojej 39-letniej córce, Marcie Ortedze Perez, która odważnie realizuje własny pomysł na wizerunek przedsiębiorstwa swojego ojca.
Czytaj więcej
Generacja Z i milenialsi to pokolenia świadome ekologicznie. Jednak co innego deklaracje, a co innego – decyzje podczas zakupów. Wzrost cen sprawia, że młodzi klientki i klienci muszą zadowolić się ubraniami tanich marek, używanymi – lub podróbkami.
Ostatnie zmiany pod przewodnictwem dziedziczki fortuny hiszpańskiego miliardera dotyczą Bershki, marki popularnej zwłaszcza wśród młodych kobiet. W 25. rocznicę swojego powstania Bershka otrzymała nowe, bezszeryfowe logo.
Logo stworzyli projektanci z berlińskiej firmy typograficznej Dinamo Typefaces. Sięgnięto po ten sam typ czcionki, który od dobrych kilku lat adaptuje rosnące grono marek luksusowych.