Co ciekawe, nie ma tu żadnego oszustwa. W ramach kampanii „Drinkable Country” Szwedzi zapraszają gości z zagranicy do specjalnie stworzonych barowych pop-upów rozsianych w najbardziej malowniczych zakątkach Szwecji. Goście, którzy dotrą do tych tymczasowych barów, będą mogli przyrządzić tam sobie okolicznościowego szwedzkiego drinka. Z tej okazji przygotowano specjalne receptury.
„Kraj do wypicia”: nowa kampania promocyjna Szwecji
Skandynawia kojarzy się z dość surowym pięknej przyrody. W dużej mierze te skojarzenia są słuszne. Jednak każdy, kto przynajmniej raz odwiedził Szwecję latem, z pewnością przekonał się, że tamtejsze lasy i łąki mają mnóstwo do zaoferowania.
Czytaj dalej: Styl na trudne czasy: szwedzki minimalizm podbija rynek mody
W Szwecji jest mnóstwo gatunków roślin, z których można przyrządzić zdrowe potrawy. Lokalne rośliny mogą posłużyć również do stworzenia oryginalnych drinków. I właśnie tym bogactwem chcą pochwalić się Szwedzi w najnowszej kampanii „Drinkable Country”. To kontynuacja bardzo udanej ubiegłorocznej kampanii „Edible Country”, która promowała Szwecję poprzez kuchnię, a specjalne dania przygotowali szefowie kuchni nagrodzeniu gwiazdkami Michelin.
Fot: Håkan Stenlund/Visit Sweden