Nawet w czasie, gdy do ustabilizowania „nowej normalności” jeszcze daleko, da się dostrzec pewne niezmienne prawa: marki muszą komunikować się ze swoimi odbiorcami, a dziś potrzebują tego bardziej niż kiedykolwiek.
Nowe kanały, nowe możliwości
Popularności na TikToku marki luksusowe poszukiwały jeszcze przed pandemią. W obecnej sytuacji popularność zyskują jednak także całkowicie nowe, wymuszone sytuacją rozwiązania. W normalnych czasach byłyby nie do pomyślenia, w obecnej sytuacji są jedynym wyjściem.
Jak przystało na markę chwaloną za swoją strategię cyfrową, Jacquemus sięgnął po innowacje i przygotował kampanię przy pomocy służącej do komunikacji wideo aplikacji FaceTime. Gwiazdą sesji promocyjnej została słynna modelka Bella Hadid, dla której były to prawdopodobnie najdziwniejsze zdjęcia w jej karierze – wskazówkach od stylisty i fotografa otrzymywała przez FaceTime, a zdjęcia musiała zrobić sama, także przez ten komunikator.