Z marką Guess współpracowały wielkie gwiazdy, takie jak Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Gigi Hadid czy Jennifer Lopez. Jej charakterystyczne trójkątne logo, stało się jednym z symboli współczesnego świata mody. Guess – marka założona w latach 80. w USA, należy do potentatów na rynku. W najnowszej kampanii marki, przygotowanej z okazji Dnia Kobiet, nie zobaczymy jednak modelek, aktorek czy influencerek. Ich miejsce zajęły czołowe europejskie sportsmenki młodego pokolenia.
Szablistka Angelika Wątor w kampanii marki Guess
W najnowszej kampanii marki Guess wzięło udział sześć czołowych europejskich sportsmenek. Reprezentują bardzo różne dyscypliny sportu, od wspinaczki przez skok o tyczce i gimnastykę sportową, po szermierkę i biegi. W tym gronie znalazła się Polka, Angelika Wątor, szablistka, złota medalistka Igrzysk Europejskich, zwyciężczyni drużynowego Pucharu Świata.
Czytaj więcej
Pokoleniu Z zawdzięczamy wiele trendów dominujących obecnie w modzie – wystarczy choćby wspomnieć popularność spodni o niezwykle szerokich nogawkach. Wygląda jednak na to, że wpływ młodych ludzi na trendy nie jest tak potężny, jak można by sądzić.
Polce towarzyszą w tej kampanii zawodniczki z Hiszpanii, Włoch, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii – Oriane Bertone, Clara Fernández, Darja Varfolomeev, Dalia Kaddari i Daryll Neita.