Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska sportsmenka twarzą znanej marki modowej. „Długoterminowa współpraca”

W kampaniach znanych marek odzieżowych zazwyczaj pojawiają się znane modelki albo aktorki. Sportsmenki biorą w nich udział znacznie rzadziej. W tym gronie znalazła się Angelika Wątor, czołowa polska szablistka, która właśnie została bohaterką kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess.

Publikacja: 06.03.2025 11:02

Angelika Wątor jest zawodową żołnierką Wojska Polskiego.

Angelika Wątor jest zawodową żołnierką Wojska Polskiego.

Foto: Holly McCandless-Desmond

Z marką Guess współpracowały wielkie gwiazdy, takie jak Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Gigi Hadid czy Jennifer Lopez. Jej charakterystyczne trójkątne logo, stało się jednym z symboli współczesnego świata mody. Guess – marka założona w latach 80. w USA, należy do potentatów na rynku. W najnowszej kampanii marki, przygotowanej z okazji Dnia Kobiet, nie zobaczymy jednak modelek, aktorek czy influencerek. Ich miejsce zajęły czołowe europejskie sportsmenki młodego pokolenia.    

Szablistka Angelika Wątor w kampanii marki Guess

W najnowszej kampanii marki Guess wzięło udział sześć czołowych europejskich sportsmenek. Reprezentują bardzo różne dyscypliny sportu, od wspinaczki przez skok o tyczce i gimnastykę sportową, po szermierkę i biegi. W tym gronie znalazła się Polka, Angelika Wątor, szablistka, złota medalistka Igrzysk Europejskich, zwyciężczyni drużynowego Pucharu Świata.

Czytaj więcej

Wraca trend znienawidzony przez pokolenie Z. Na kilka lat zniknął ze świata mody

Polce towarzyszą w tej kampanii zawodniczki z Hiszpanii, Włoch, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii – Oriane Bertone, Clara Fernández, Darja Varfolomeev, Dalia Kaddari i Daryll Neita.

Foto: Holly McCandless-Desmond

Reklama
Reklama

Sportsmenki ubrane są w rzeczy z kolekcji Guess na sezon wiosna-lato 2025, składającej się z jeansów z niskim stanem, dwurzędowych marynarek, lekkich trenczy oraz biżuterii z kolekcji Sterling Silver. Co ważne – nie jest to jednorazowy projekt z okazji Dnia Kobiet. Cała szóstka zawodniczek będzie reprezentować markę Guess w ramach długoterminowego partnerstwa przez cały 2025 rok. 

Foto: Holly McCandless-Desmond

Guess: historia amerykańskiej marki odzieżowej

Guess to amerykańska marka odzieżowa, założona w 1981 roku przez czterech braci Marciano. Firma zasłynęła z innowacyjnego podejścia do dżinsu, wprowadzając dopasowane, stylowe spodnie, które stały się jednym z symboli mody lat 80. i 90. Guess słynie też z charakterystycznych czarno-białych kampanii reklamowych z udziałem gwiazd – lista osób, które brały udział w kampaniach marki Guess jest bardzo długa, a reklamy z ich udziałem zdobyły wiele branżowych nagród.

Guess stał się obiektem ostrej krytyki w 2022 roku. Po wybuchu pełnoskalowej wojny w Ukrainie, w przeciwieństwie do wielu innych zachodnich firm odzieżowych, nie zakończył, ani nie zawiesił działalności w Rosji. Według danych z przygotowanej i aktualizowanej przez amerykański uniwersytet Yale „Listy wstydu”, Guess dalej prowadzi działalność na rynku rosyjskim. 

Z marką Guess współpracowały wielkie gwiazdy, takie jak Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Gigi Hadid czy Jennifer Lopez. Jej charakterystyczne trójkątne logo, stało się jednym z symboli współczesnego świata mody. Guess – marka założona w latach 80. w USA, należy do potentatów na rynku. W najnowszej kampanii marki, przygotowanej z okazji Dnia Kobiet, nie zobaczymy jednak modelek, aktorek czy influencerek. Ich miejsce zajęły czołowe europejskie sportsmenki młodego pokolenia.    

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Reklama
Moda
Branża luksusowa schodzi na ziemię. Klienci chcą, by sprzedawać im emocje
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Moda
Jak przekonać pokolenie Z do małżeństw? Nowy plan giganta rynku sukni ślubnych
Moda
Rusza flagowy sklep Uniqlo w Warszawie. Debiut innowacyjnej usługi Re.Uniqlo
Moda
Nowy projekt buntowników świata mody. Te ubrania pielęgnują skórę jak kosmetyki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Moda
Zara zastrzegła swój nowy znak towarowy. Składa się wyłącznie z cyfr
Reklama
Reklama