Zapachy lata: co proponuje Marc Jacobs i Carolina Herrera?

Złociste promienie słońca, soczysta zieleń, gorące letnie wieczory – jakie zapachy najlepiej będą się komponować z upalnymi dniami i nocami?

Publikacja: 07.07.2021 17:39

Zapachy lata: co proponuje Marc Jacobs i Carolina Herrera?

Foto: Fot: materiały prasowe

Jaki zapach wybrać na upalne i słoneczne lato? Producenci co roku starają się przygotować produkty, które będą pasować do słońca, zieleni, kwitnących kwiatów, zachodów słońca i spotkań z przyjaciółmi na świeżym powietrzu. Innymi słowy – próbują stworzyć zapachy, które będą odpowiednie na gorące miesiące. My z kolei próbujemy znaleźć coś dla siebie w tym zalewie kuszących premier. Co wybrać? 

Marc Jacobs Daisy Eau So Intense

Marc Jacobs w tym roku proponuje nową interpretację swojego klasycznego już zapachu Daisy. Tegoroczna premiera, Daisy Eau So Intense, to nowa, intensywniejsza interpretacja oryginalnego zapachu Daisy. Nowy produkt marki Marc Jacobs przykuwa wzrok charakterystycznym flakonem. Jego projekt to nawiązanie do klasycznych flakonów Daisy, które zyskały wielką popularność. Tym razem jednak jest dodatkowy „smaczek” – złocenia, które natychmiast przywodzą na myśl lato i promienie słońca.

"Daisy Marc Jacobs"

Fot: materiały prasowe

sukces.rp.pl

Jak pachnie Daisy Eau So Intense? Nowa edycja zapachu Marca Jacobsa przywodzi na myśl skojarzenia z poprzednimi odsłonami serii Daisy. Na początku wyczuwalne są nuty truskawki i gruszki, potem pojawia się miód i pąki róż. W głębi z kolei można wyczuć wanilię i świeży mech. Za kompozycję zapachu odpowiada Alberto Morillas, słynny „nos” i mistrz perfumiarstwa, twórca wielu znanych kompozycji zapachowych. Jego najnowsze dzieło powstało – jak mówi – z inspiracji ciepłymi promieniami słońca zachodzącego nad polami stokrotek.

Carolina Herrera 212 Heroes 

A co dla mężczyzn? Dla panów marka Carolina Herrera ma nowość – zapach 212 Heroes. Od 1996 roku, gdy premierę miał pierwszy produkt opatrzony numerem 212, ta linia zwraca uwagę świeżością i potężną dawką energii. Najnowsza edycja zapachu to pójście o kilka kroków dalej, zachowując tę samą energię, radość i świeżość, postawiono na innowacyjne rozwiązania.

"212 Heroes"

Fot: materiały prasowe

sukces.rp.pl

Uwagę zwraca przede wszystkim innowacyjny flakon w kształcie deskorolki. Zaskakująca forma to znak rozpoznawczy zapachów z rodziny 212. Było tak od premiery w 1996 roku, gdy 212 pojawił się w formie dwóch flakonów – jeden można było nosić w torbie, drugi – zostawić w domu. Nie inaczej jest tym razem – flakon w kształcie deskorolki to odważne posunięcie. Zaprojektowanie właściwej konstrukcji wymagało stworzenia setek prototypów tak, by pogodzić wymogi techniczne, które musi spenić flakon, dotyczące między innymi utrzymania odpowiedniego ciśnienia wewnątrz, nie rezygnując przy tym z odważnej formy opakowania. 

Kolejny wyróżnik to nowatorska formuła – zmodyfikowana została rodzina zapachów 212, teraz ich fundament tworzą elegancki olejek geraniowy, który zestawiono z orzeźwiającą gruszką, imbirem, akordem skórzanym i piżmem. Taka kompozycja to dzieło trójki perfumiarzy: Domitille Michalon-Bertier, Juliette Karagueuzouglou i Carlon Benaim. Zapach zawiera organiczne i wegańskie składniki certyfikowane przez EVE (Expertise Vegan Europe), jeden z najbardziej uznanych organizacji tego typu w Europie.

Jaki zapach wybrać na upalne i słoneczne lato? Producenci co roku starają się przygotować produkty, które będą pasować do słońca, zieleni, kwitnących kwiatów, zachodów słońca i spotkań z przyjaciółmi na świeżym powietrzu. Innymi słowy – próbują stworzyć zapachy, które będą odpowiednie na gorące miesiące. My z kolei próbujemy znaleźć coś dla siebie w tym zalewie kuszących premier. Co wybrać? 

Pozostało 85% artykułu
Kosmetyki
Regeneracja skóry po lecie pełnym słońca. Od czego zacząć?
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Kosmetyki
Nowa strategia marki Avon. Współpraca z najpopularniejszą drogerią w Polsce
Kosmetyki
Rabanne Million Gold For Her: kwiatowa rewolucja i połysk złota
Kosmetyki
Rabanne Beauty wchodzi do Polski. Pionierska siła marki i innowacyjne formuły
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Kosmetyki
Nadchodzi nowy „efekt szminki”. Co kupujemy, by osłodzić sobie czas kryzysu?
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni