E-sklepom przez smartfony umykają gigantyczne przychody
Nawet 231 mln euro może wynosić utracony przychód sklepów internetowych z powodu barier związanych ze złym doświadczeniem użytkownika na smartfonie – wynika z przeprowadzonego właśnie przez Google i firmę E-point audytu.
Google wprowadza dwa nowe narzędzia dla polskich MŚP
Polscy przedsiębiorcy mogą już korzystać z „Grow My Store” i z „Nawigatora wyszukiwań lokalnych”. Pierwsze narzędzie pomaga ocenić i poprawić stronę www, a drugie dostarcza wskazówki, które pomogą firmie wyróżnić się w wyszukiwarce i Mapach Google.
E-commerce – to nie koniec ekspansji. Trwa boom e-sklepów
Klienci przyzwyczaili się do zakupów online, a przedsiębiorcy startują z kolejnymi projektami. Tylko od marca do końca ubiegłego roku zadebiutowało ok. 11 tys. nowych sklepów online. Do tego 72 proc. polskich internautów to aktywni e-klienci.
E-commerce to kierunek dla biznesu. Wymusza go pandemia
Pandemia koronawirusa sprawiła, że niemal wszystkie sektory gospodarki nieoczekiwanie znalazły się w trudnej sytuacji. Wprowadzone ograniczenia w przemieszczaniu, handlu i funkcjonowaniu usług spowodowały poważny spadek aktywności gospodarczej. Ratunkiem stał się e-commerce.