E-sklep? Jak wybrać biznesowy model działania w sieci?

Jednym z najczęstszych błędów, jaki popełniają przedsiębiorcy decydujący się na rozpoczęcie działalności handlowej w internecie jest nadmierna koncentracja na budowie e-sklepu.

Publikacja: 10.11.2020 15:43

E-sklep? Jak wybrać biznesowy model działania w sieci?

Foto: E-sklep to jeden z kanałów sprzedaży. Źródło: Adobe Stock

Brzmi to paradoksalnie, jednak to prawda. Otwarcie własnego e-sklepu to tylko jeden z wielu dostępnych modeli biznesowych. W dodatku niezbyt efektywny, jeżeli nie mamy pomysłu na to, jak mają do niego trafić potencjalni klienci. Istnieje duże ryzyko, że taki sklep będzie funkcjonował na peryferiach internetu i bez ogromnych nakładów na promocję nie trafi do niego nikt. W najlepszym wypadku, przypadkowo będzie go odwiedzać kilka osób dziennie.

Pozostało 90% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Marketing & Sprzedaż
Sprawna komunikacja najlepszą inwestycją MŚP w nadchodzących miesiącach?
Marketing & Sprzedaż
E-sklepom przez smartfony umykają gigantyczne przychody
Marketing & Sprzedaż
Małe firmy idą w online. I to trzy razy szybciej niż przed pandemią
Marketing & Sprzedaż
Google wprowadza dwa nowe narzędzia dla polskich MŚP
Marketing & Sprzedaż
TikTok – które branże małego biznesu się reklamują?