Obydwa narzędzia są bezpłatne i można je obsługiwać po polsku. Pierwsze z nich, czyli Grow My Store, pomaga sprzedawcom poprawić jakość obsługi klientów online dzięki dostosowanym raportom i rekomendacjom opartym na analizie obecności w internecie. Narzędzie testuje witryny detaliczne pod kątem 22 wskaźników, pochodzących z kilku badań, które dotyczą najlepszych praktyk w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń klientów.
Grow My Store - co to jest?
Narzędzie "Grow My Store" zadebiutowało w maju 2019 r. w: Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Francji. Od tego czasu jego premiery miały miejsce w: Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Kanadzie, USA, Szwecji, Holandii i we Włoszech. Polska nie jest więc pierwszym rynkiem gdzie usługa jest dostępna, a zdążono ją już zmodyfikować. Oprócz oceny witryn sprzedawców "Grow My Store" pomaga przedsiębiorcom dowiedzieć się, jak poprawić ich obecność w internecie dzięki bardziej dostosowanym do potrzeb klientów sugestiom. Porównuje ich z najlepszymi sprzedawcami w danej branży. Pomaga zrozumieć, jak zwiększyć ruch na stronie internetowej i dodatkowo udostępnia wybrane artykuły i zasoby dotyczące koronawirusa.
Z narzędzia skorzystała już rodzinna firma Bonjour Mommy, która produkuje i sprzedaje odzież dla kobiet w ciąży i matek karmiących. Założone tuż przed pandemią przedsiębiorstwo prowadzone przez dwie siostry wprowadza też do sprzedaży odzież dla niemowlaków.
Czytaj więcej
Ryzyko cyberataków niebezpiecznie rośnie. Z prognoz podanych przez Trend Micro Inc. wynika, że 80 proc. firm i instytucji obawia się, że w ciągu 12 miesięcy dojdzie u nich do wycieku danych klientów.
- Dla naszych klientek, które najczęściej kupują nasze produkty w trakcie ciąży i jako świeżo upieczone mamy najważniejsze są czas i wygoda użytkowania strony. Dlatego tak wartościowym dla nas było skorzystanie z darmowego narzędzia od Google - "Grow My Store", które pomogło nam przeanalizować i ocenić naszą stronę internetową. Wiemy, co robimy dobrze, a w których obszarach musimy jeszcze popracować - mówi Monika Frydrych, współzałożycielka Bonjour Mommy.