O pracy nad „luksusowym produktem dla mas” artysta i przedsiębiorca poinformował w wywiadzie dla dziennika „Wall Street Journal”. Bluza ma być wspólnym dziełem Westa, Dova Charneya, kontrowersyjnego twórcy marki odzieżowej American Apparel, i Laurence’a Chandlera, projektanta i dyrektora kreatywnego nowojorskiej marki Rochambeu.
Luksus z hipermarketu
Oprócz przystępnej ceny bluza ma wyróżniać się dostępnością. Wśród dystrybutorów w Stanach Zjednoczonych mają się znaleźć m.in. tak popularne sieci sklepów, jak Walmart czy dyskont Costco.
Przygotowane w różnych wersjach kolorystycznych, wycięte w biodrach bluzy ma by wykonane z grubego, wytrzymałego materiału w piaskowym kolorze. Na razie nie wiadomo, kiedy produkt Kanye’ego Westa trafi do sprzedaży.
O tym, że Kanye West interesuje się modą dla mas mogła świadczyć kurtka, w której zjawił się w ubiegłym roku na Met Gali. Na wydarzenie, będące niesamowitym targowiskiem próżności, Kanye West założył prostą kurtkę firmy Dickies, którą można kupić za 160 zł.