Materiał promocyjny
Mokate to doskonały przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces na arenie międzynarodowej. Jako jedna z pierwszych polskich organizacji wykorzystała określenie „firma rodzinna” w swojej identyfikacji i wciąż utożsamia się z tym stwierdzeniem.
Obecnie, jako czwarte pokolenie, dr Adam Mokrzysz wraz z żoną, dr Katarzyną Mokrzysz,, odgrywają kluczową rolę w sukcesie grupy Mokate. Ich celem jest rozwijanie międzynarodowego biznesu opartego na promocji marek, dywersyfikacji biznesu oraz głębokich wartościach rodzinnych.
Mokate to wzór sukcesu polskiej firmy rodzinnej działającej na skalę międzynarodową. Jakie cele rozwojowe stawiają sobie państwo na najbliższe lata?
Adam Mokrzysz: Grupa Mokate składa się z kilku przedsiębiorstw działających w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Wielkiej Brytanii, RPA i w Dubaju. Nasze produkty eksportowane są do ponad 75 krajów na całym świecie, a trzy rozbudowane zakłady produkcyjne pozwalają nam utrzymać stabilną pozycję na rynku. W ostatnim czasie zainwestowaliśmy również w zakłady produkujące roślinne zamienniki mięsa oraz zdrowe przekąski pod marką Dobra Kaloria, co było rezultatem współpracy między rodzinami Mokrysz i Kubara. Nasza strategia opiera się na innowacyjnym portfelu produktów i intensywnej dywersyfikacji geograficznej, co pozwala nam rozwijać biznes na arenie międzynarodowej.