Kompetencje przyszłości 4K: rusza kolejna edycja programu #YouthEmpowered 2023

Tysiące młodych ludzi, inspirujące wystąpienia ekspertów, a także kompetencje przyszłości jako temat przewodni – 10 października 2023 o godz. 10.00 odbędzie się spotkanie otwierające kolejną edycję programu #YouthEmpowered 2023 – Skills4Future, organizowanego realizowanego przez Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie oraz Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości.

Publikacja: 06.10.2023 09:43

Kompetencje przyszłości 4K: rusza kolejna edycja programu #YouthEmpowered 2023

Foto: Materiały prasowe

Jakie kompetencje będą potrzebne młodym ludziom wchodzącym na rynek pracy? To główny temat kolejnej edycji programu #YouthEmpowered 2023 – Skills4Future, który odbędzie się 10 października 2023.

Organizatorami wydarzenia, kierowanego do młodych osób stojącychm przed wyborem ścieżki edukacyjnej i zawodowej, są Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie oraz Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości.

Kompetencje przyszłości 4K i rola AI w rozwoju młodych: kolejna edycja programu #YouthEmpowered 2023 – Skills4Future

Wydarzenie składać się będzie z dwóch części – międzynarodowej oraz lokalnej.

Pierwsza, wspólna dla Polski, Łotwy, Litwy i Estonii, obejmie m.in. wystąpienie Ružy Tomić Fontany – dyrektorki generalnej Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie.

Druga część podzielona zostanie na cztery moduły, w ramach których zaproszeni eksperci omówią każde z zagadnień tworzących pojęcie, krytycznych kompetencji 4K, a także podzielą z uczestnikami swoim doświadczeniem.

Głos zabiorą:

Filip Konopczyński, analityk cyfrowej gospodarki i nowych technologii, który opowie o krytycznym myśleniu;

Lucyna Sajdek - Community & Customer Partnerships Manager, Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie oraz Wojciech Śliwa - Rewards Manager (People & Culture), Coca-Cola HBC i kraje bałtyckie, przybliżą uczestnikom wydarzenia zagadnienia związane z kooperacją;

Jakub Jabłoński, reżyser i dyrektor artystyczny w Platige Image Studio, opowie o kreatywności;

Temat komunikacji podejmie Franciszek Georgiew, założyciel Tigers – agencji zajmującej się digital marketingiem i właściciel spółki XXII Ventures.

Podczas spotkania przedstawione też zostaną też wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Coca-Cola HBC wśród Polskich nastolatków (grupa wiekowa 15-19) w temacie kompetencji przyszłości i roli sztucznej inteligencji wykorzystania AI.

Wydarzenie obędzie się on-line 10 października w godz. 10:00-12.00 na profilu facebookowym Coca-Cola HBC Career.

Rejestracji klas do programu Youth Empowered oraz Moje Finanse, nauczyciele mogą dokonywać poprzez stronę internetową Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości.

Program #YouthEmpowered 2023 – Skills4Future: wsparcie dla młodych ludzi

Program #YouthEmpowered 2023 – Skills4Future powstał w 2017 r. z inicjatywy Coca-Cola HBC z myślą o młodych ludziach, którzy stoją przed wyborem ścieżki edukacyjnej czy zawodowej. Inicjatywa ma wesprzeć ich w podjęciu decyzji oraz umożliwić rozwinięcie umiejętności przydatnych w poszukiwaniu własnego miejsca na rynku pracy.

Celem Grupy Coca-Cola HBC na wszystkich rynkach, na których działa, jest wsparcie 1 miliona młodych ludzi do 2025 r. W Polsce i krajach bałtyckich do tej pory z narzędzi oferowanych przez partnerstwa w programie skorzystało ponad 200000 osób.

Jakie kompetencje będą potrzebne młodym ludziom wchodzącym na rynek pracy? To główny temat kolejnej edycji programu #YouthEmpowered 2023 – Skills4Future, który odbędzie się 10 października 2023.

Organizatorami wydarzenia, kierowanego do młodych osób stojącychm przed wyborem ścieżki edukacyjnej i zawodowej, są Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie oraz Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości.

Pozostało 85% artykułu
Społeczeństwo
„Urlop dla nieszczęśliwych”. Pomysł milionera na toksyczną atmosferę w pracy
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Społeczeństwo
„Hollyweird” to nowy fenomen: rośnie wiara w wielki spisek gwiazd szołbiznesu
Społeczeństwo
Czy warto być lojalnym pracownikiem? Szef to wykorzysta – ostrzegają badacze
Społeczeństwo
Nowa obsesja generacji Z. Powinny ratować zdrowie, stały się symbolem zamożności
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Społeczeństwo
Hopecore: nowy trend ma pomóc generacji Z walczyć z lękiem przed światem