Marka Vera Wang na przestrzeni ostatnich 35 lat wyrosła na ikonę mody ślubnej, a jej twórczyni — na legendę amerykańskiej branży mody. Projektanta ogłosiła właśnie sprzedaż swojej marki — choć nie zamierza jej porzucić.
Vera Wang sprzedaje swoje imperium mody ślubnej
Luksusowe suknie ślubne projektu nowojorskiej projektantki Very Wang od lat stanowią przedmiot pożądania przyszłych panien młodych z całego świata. W ofercie marki, którą Wang nazwała swoim własnym imieniem i nazwiskiem, znajdują się nie tylko suknie ślubne, ale również męskie garnitury, damskie kolekcje prêt-à-porter, biżuteria, perfumy oraz przedmioty wyposażenia wnętrz.
Sama postać Very Wang jest zresztą fenomenem, który przez dekady intrygował media. Projektantka zasłynęła z wyrafinowanych stylizacji, które od lat inspirują kobiety z całego świata. Amerykanka, obecnie 75-letnia, zadziwia też niezwykle szczupłą sylwetką i młodzieńczym wyglądem.
Czytaj więcej
W co inwestują pieniądze najzamożniejsi klienci? Eksperci z międzynarodowej grupy The Independents zrzeszającej analityków z wielu krajów, przeanalizowali trendy dotyczące preferencji konsumentów dóbr luksusowych.
W sukniach projektu Very Wang stawały na ślubnym kobiercu takie znane kobiety jak Mariah Carey, Ivanka Trump, siostry Kardashian czy Chelsea Clinton, córka byłego prezydenta USA. Wang regularnie ubiera na czerwony dywan takie gwiazdy jak Ariana Grande, Beyoncé, Hailey Bieber czy Zendaya.