Szukaj

Zjednoczeni dzięki emocjom: nowy zapach BOSS Bottled United

Pięciu czołowych piłkarzy świata w kampanii poświęconej nowej wodzie perfumowanej Boss Bottled United to dowód na to, jak emocje związane ze sportem łączą ludzi.

Harry Kane, Raphael Varane, Toni Kroos, Radamel Falcao, Sergi Roberto – pięciu wybitnych piłkarzy, piłkarskich gwiazd naszych czasów – to bohaterowie kampanii promującej nową wodę perfumowaną BOSS Bottled United. Ci zawodnicy na co dzień reprezentują inne kraje i kluby, ale łączy ich to, że inspirują kibiców na całym świecie. To właśnie magia sportu – sprawia, że kibice jednoczą się, połączeni wspólną pasją do futbolu i fascynacją dla umiejętności gwiazd piłki nożnej.

Harry Kane Boss Bottled United
Harry Kane w nowej kampanii BOSS Bottled United. Fot: materiały prasowe

Nowa kampania BOSS Bottled United odwołuje się do siły, która tkwi w jedności, a także do idei celebrowania, dzięki której sport stał się językiem uniwersalnym. Centralny element kampanii – film nakręcony w konwencji czarno–białej przez cenionego francuskiego reżysera, Romaina Chassainga. Stworzony przez niego klip łączy styl marki BOSS z emocjami, które budzi piłka nożna. Kampania nawiązuje też do wartości współczesnego mężczyzny BOSS Bottled – do uczciwości, lojalności, ambicji i pasji. 

BOSS Bottled United: nowa woda perfumowana

Woda perfumowana BOSS Bottled United łączy męską świeżość i miejskie ciepło dzięki nutom cytrusów, mięty i ciepłych nut drzewnych. Nuty głowy w postaci aromatycznego południowoafrykańskiego bukko brzozowego oraz czerwonej pomarańczy wiodą do żywiołowego serca, które określają mięta zielona, mięta pieprzowa i kłącze irysa. Ciepłe nuty głębi – wetiwer, paczula i cashmeran – równoważą zapach drzewną elegancją.

Boss Bottled United
Nowy flakon BOSS Bottled United. Fot: materiały prasowe

Zmienione opakowanie w kolorze matowej czerni ze srebrnym wytłoczeniem kryje ikoniczny flakon BOSS Bottled z błyszczącym metalicznym wykończeniem. Flakon nawiązuje do sportowych trofeów oraz uroczystości, podczas których są one wręczane.

#SuitChallenge: wiralowa akcja powraca

Wraz z nową kampanią BOSS Bottled United powraca akcja wiralowa #SuitChallenge. Początek dał jej australijski aktor Chris Hemsworth, który wystąpił w filmie surfując w garniturze marki BOSS. To wyzwanie szybko rozprzestrzeniło się w mediach społecznościowych latem 2019 roku. Mężczyźni na całym świecie wymyślali kreatywne odpowiedzi na pytanie: „Co jeszcze można zrobić w garniturze?”.

Raphael Varane
Raphael Varane, jeden z bohaterów kampanii BOSS Bottled United. Fot: materiały prasowe

Duch rywalizacji, który napędza każdy mecz piłki nożnej zagości w nowej odsłonie akcji #SuitChallenge po to, by wzbudzać emocje i radość. W drugiej fali wyzwania influencerzy z całego świata będą żonglować piłką nożną ubrani w garnitur marki BOSS, a następnie przekażą pałeczkę swoim fanom, zachęcając ich, aby zrobili to samo. 

Woda perfumowana BOSS Bottled United dostępna jest w perfumeriach Sephora, na sephora.pl, a także w perfumeriach Douglas i na douglas.pl

Materiał powstał we współpracy z marką BOSS. 

 

Zamknij
Zamknij