Szukaj

Słynna marka startuje z innowacyjną kampanią reklamową

Jak namówić Laurę Dern, Gwyneth Paltrow czy Naomi Campbell do pracy z domu, a także do przekazania pieniędzy na cele charytatywne? Wystarczy być Pierpaolem Picciolim, wtedy wszystko staje się prostsze.

Jeśli kampanie reklamowe realizowane w nietypowych warunkach to nowa normalność, marka Valentino postanowiła błyskawicznie zająć pozycję lidera w tej kategorii. W ramach nowej akcji #ValentinoEmpathy, promującej jesienne kolekcje dla kobiet i mężczyzn, Włosi przygotują nie jedną, ale kilkanaście sesji z udziałem wpływowych aktorek, aktywistek i supermodelek. Wszystkie powstaną w nietypowych warunkach.

Projektant gwiazd

Pierpaolo Piccioli, dyrektor kreatywny Valentino,  to jeden z najlepszych kandydatów do wprowadzania innowacji wymagających wsparcia znanych ambasadorów. Włoski projektant cieszy się powszechnym uznaniem w świecie mody i gwiazd.

W ubiegłym roku Piccioli zaprojektował m.in. kreacje dla Frances McDormand na Galę Met oraz suknię dla Lady Gagi na wręczenie Złotych Globów. Znalazł się również na prestiżowej liście 100 najbardziej wpływowych osób świata tygodnika „Time”.

Lista osób współpracujących z Picciolim przy kampanii #ValentinoEmpathy też robi wrażenie. Jesienną kolekcję reklamować będą m.in. Gwyneth Paltrow, Laura Dern, Naomi Campbell, Laetitia Casta, Mariacarla Boscono, Liu Wen i Rossy de Palma. Zdjęcia mają być przygotowane przez ich bliskich w warunkach domowych, a honoraria zostaną przekazane szpitalowi Lazzaro Spallanzani w Rzymie.

Valentino w świecie gier 

To nie jedyny dowód na to, że Valentino szuka pomysłów na innowacje. Kilka dni temu, dzięki współpracy z fotografką Karą Chang i malarzem Rogerem Deanem, kolekcja Valentino na lato 2020 trafiła do „Animal Crossing: New Horizons”, jednej z najpopularniejszych gier wideo ostatnich miesięcy.

Wyświetl ten post na Instagramie.

#ValentinoEmpathy⁣ ⁣ Adut Akech (@adutakech)⁣ Anwar Hadid (@anwarhadid)⁣ Christy Turlington (@cturlington) ⁣ Ellery Walker Harper (@elleryharper)⁣ Frances McDormand⁣ Ghali (@ghali)⁣ Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow)⁣ James Turlington (@jamescturlington)⁣ Janet Mock (@janetmock)⁣ Laetitia Casta (@laetitiacasta)⁣ Laura Dern (@lauradern)⁣ Leon Dame (@leondame)⁣ Liu Wen (@liuwenlw)⁣ Maria Carla Boscono (@mariacarlaboscono)⁣ Mustafa the Poet (@mustafathepoet)⁣ Naomi Campbell (@naomi)⁣ Pierpaolo Piccioli (@pppiccioli)⁣ Rafferty Law (@rafflaw)⁣ Rossy de Palma (@rossydpalma)⁣ Rula Jebreal (@rulajebreal)⁣ Shu Qi (@sqwhat)⁣ Tali Lennox (@talilennox)⁣ Tang Yan (@tangyan1206)⁣ Vittoria Ceretti (@vittoria)⁣ ⁣ For the new Women’s and Men’s Fall/Winter 2020-21 Campaign, #ValentinoEmpathy, @pppiccioli will highlight the unifying power of empathy, regardless of physical location. The Maison is pleased to announce that all talents involved in this upcoming project will donate their fee. 1 Million euros will go to the Italian Hospital Lazzaro Spallanzani in Rome, the Italian Hub fighting against COVID-19.

Post udostępniony przez Valentino (@maisonvalentino)

Chang, autorka strony Animal Crossing Fashion Archive, już od dawna przyglądała się pojawiającym się w grze odpowiednikom produktów Supreme czy Stussy. Sukces nowej odsłony „Animal Crossing” stał się impulsem dla kolejnych marek (m.in. Highsnobiety czy 100 Thieves), by zadbać o obecność w grze. Każda platforma reklamowa o dużych zasięgach jest dziś na wagę złota – kto wie, może pokazy mody wkrótce przeniosą się do świata gier? 

Discover all the #AnimalCrossing #あつまれどうぶつの森 #どうぶつの森 Valentino Women's and Men's looks created by photographer…

Opublikowany przez Valentino Niedziela, 3 maja 2020

Zamknij
Zamknij